Profesor Božo Skoko, jedan od najcjenjenijih komunikologa i stručnjaka za brendiranje u Hrvatskoj, ponovno je bio imotski gost zahvaljujući uspješnoj suradnji udruge K.U.M. Proložac i Ekonomske škole Imotski.
Projektom „Ruralni prostor i mladi – nova razvojna šansa“ kojeg udruga provodi uz potporu Ministarstva poljoprivrede, želi se mlade potaknuti na bolje razumijevanje i veću uključenost u poljoprivredna zanimanja i bavljenje ovom gospodarskom granom.
Zahvaljujući profesorici Nevenki Rebić i učenicima Ekonomske škole, profesor Božo Skoko je održao zanimljivo virtualno predavanje upravo o brendiranju u poljoprivredi.
Hotelijersko-turistički komercijalist relativno je nov nastavni smjer u imotskoj Ekonomskoj školi, a ovom suradnjom i predavanjem profesora Skoke učenicima trećeg razreda, prenesena su izuzetno vrijedna i bitna iskustva na ovu temu zanimljivim predavanjem koje je obuhvatilo primjere iz teorije i prakse.